Om Tølløse Privat- og Efterskole

Tølløse Privat- og Efterskole er én skole med to afdelinger: på privatskolen går 240 elever fra 7.- 10. klasse og på efterskolen går 140 efterskoleelever i 9. og 10. klasse.

Skolen er en velholdt, moderne skole, selv om den er 90 år gammel – og så er den smuk!

De fleste af Privatskolens elever kommer fra Tølløse og byer i nærheden, men vi har i disse år også tilgang af elever fra den øvrige del af Holbæk Kommune samt fra Lejre og Sorø Kommune.

Undervisningen er fagligt i top med dygtige og engagerede lærere, moderne klasseværelser med trådløst netværk og storskærme i alle klasselokaler

Skolen har et velfungerende bibliotek med masser af bøger og gode computerarbejdspladser til brug for både undervisning og fritid.

Skolen ligger i et stort grønt område, som danner en dejlig ramme om de mange bygninger.

Skolen er røgfrit område. For privatskoleeleverne betyder det, at det ikke er tilladt at medbringe tobak på skolen.